Obchodní podmínky platné od 1. 1. 2012
Provozovatel internetového portálu: Název společnosti DWAYNE-TUCK-SPOFFORTH s.r.o. Ulice a číslo popisné Malinné 10 Město a PSČ Prosetín, pošta Skuteč 53973 Stát Česká Republika IČ: 25286455 DIČ: CZ25286455 Zapsaná u Krajského soudu v Hradci Králové oddíl C vložka 12987. Internetové stránky www.zulovekostky.cz je informačně otevřený web zabývající se problematikou nákupu, výroby a dodání žulových dlažebních kostek. Návštěvník stránek si získané informace může prostudovat a postupovat v nákupu přímým spojením s výrobcem či dodavatelem. Tímto není vyloučena možnost poskytnutí služby zprostředkování nákupu a poradenství ze strany provozovatele internetového portálu. V takovém případě platí níže uvedený postup. 1) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva Zaslání poptávkového formuláře nevzniká kupujícímu žádná povinnost. Závaznou se stává až objednávka. Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Kupní smlouva je uzavřena okamžikem odesláním závazného potvrzení objednávky ze strany prodávajícího. Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodávaného zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. V případě, že Kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet, k uzavření Kupní smlouvy nedojde. Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. V případě, že nebude objednávka zrušena do doby před expedicí, a bude expedována, může být po objednateli požadována náhrada nákladů spojená s expedicí zboží. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou – e-mailem. V detailu každého výrobku i v potvrzení objednávky je předpokládaná dodací lhůta zboží, které nebylo skladem. U položek může být zobrazeno, zda je zboží skladem či nikoliv. Pokud zboží není na skladě, či skladě dodavatele, budeme Vás neprodleně informovat o dalším termínu dodání. 2)Storno objednávky Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky. Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!). 3) Druhy dopravy: Osobní odběr Objednávku je možné vyzvednout osobně tentýž den za předpokladu, že objednané zboží je skladem. V ostatních případech vás budeme informovat. Objednávky lze vyzvedávat v pracobní době, mimo tuto dobu po dohodě. Osobním odběrem se možnost reklamace zboží vztahuje pouze na vady uvedené v článku 11) REKLAMACE odstavec 6. Na reklamace množstevní nebo nesprávné (tedy při předání) nebude dodatečně brán zřetel a jedná se o možnost vrácení zboží na náklady odběratele. Doprava zajištěna odběratelem. Odběratel má právo si zajisti dopravu sám. V takovém případě nebude složka dopravy dodavatelem fakturována. Použití dopravce objednaného odběratelem se možnost reklamace zboží vztahuje pouze na vady uvedené v článku 11) REKLAMACE odstavec 6. Na reklamace množstevní nebo nesprávné (tedy při předání) nebude dodatečně brán zřetel a jedná se o možnost vrácení zboží na náklady odběratele.Dopravce odběratele musí být o této povinosti kontroly dodávky před převzetím poučen odběratelem. Doprava zajištěna dodavatelem. Cena za dopravu je plně závislá na množství objednaného zboží a počtu Km mezi odběratelem a dodavatelem. Cena nezahrnuje žádné další služby. O ceně bude odběratel informován a bude součástí kupní smlouvy jako položka doprava. Dopravné může být hrazeno samostatně dopravci v okamžiku předání. Přítomnost odběratele při převzetí Odběratel je povinnen zajistit převzetí osobně nebo oprávněnou osobu. Pokud nebude objednávající zastižen, uvede nesprávnou adresu, nebo jinak znemožní předání předmětu kupní smlouvy, bude zásilka odvezena. Náklady spojene s opakovaným předáním zásilky hradí odběratel. U některých obzvláště neskladných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena přepravy zvýšena. POZOR! Pokud je dodávka viditelně poškozena, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost. Zásilka je obvykle doručena do druhého dne od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem. Reklamace zásilky je možná pouze u převzetí! 4) Záruka Doučástí kupní smlouvy je daňový doklad. Záruční lhůta začíná běžet datumem uvedeným na dokladu. Záruční lhůta je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Ve sporných případech může být záruční lhůta prodloužena o počet dní jako náhrada za čas dopravy. 5) Rozpor s kupní smlouvou - obecné informace V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak. Na zboží poskytujeme záruční dobu danou zákonem. 6) Právo Spotřebitele odstoupit od smlouvy Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má spotřebitel v souladu s § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz. Peníze je možné vrátit též v hotovosti v sídle společnosti. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Ve zvláštních případech může být s přihlédnutím na okolnosti prodloužena lhůta vrácení, ne však déle než 30 dní od doručení. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Spotřebitel v případě využití práva na odstoupení od smlouvy do 14 dní od převzetí plnění, musí dodavateli vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo Zboží zničeno nebo spotřebováno), musí spotřebitel poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené Zboží poškozeno jen částečně, může prodávající uplatnit na spotřebiteli právo na náhradu škody a započíst svůj nárok na vrácenou kupní cenu. Prodávající je v takovém případě povinen vzniklou škodu prokázat. Prodávající spotřebiteli v takovém případě vrací jen takto sníženou kupní cenu. Na kupní cenu, která má být kupujícímu vrácena, může prodávající navíc započíst své skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením Zboží (náklady na přepravu apod.). Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv: na poskytování Služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění, na dodávku zboží upraveného podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu, Peníze vám budou vráceny pouze na bankovní účet (nezapomeňte ho uvést) a to obvykle do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky. V případě vrácení zboží bude částka ponížena o přepravní náklady (neplatí pro reklamace!). 7) Poradenství a zprostředkování Předmětem kupní smlouvy mezi uzivatelem zulovekostky.cz a provozovatelem může být i pouze poradenství a zprostředkování (zkotaktování odběratele s dodavatelem) případně dozorování kopmletní dodávky. Cena takové služby se odvíjí od hodinové sazby uvedené v ceníku. 8) Způsoby úhrady Veškeré způsoby úhrady, lze vybrat před výběrem dopravy. Všechny způsoby platby jsou zahrnuty v ceně dopravy. předplatba - při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet osobní odběr - platí v hotovosti při osobním odběru. 9) Bezpečnost Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi. Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží). 10) Reklamace V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené či nefunkční, postupujte dle reklamačního řádu. Vrácení zboží z důvodu odstoupení od smlouvy je popsáno v bodu 6. Obchodních podmínek. 11) Reklamační řád Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být čisté a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady. Součástí každé kupní smlouvy bude detailní popis produktu i upozornění na skutečnost, že se jedná o výrobky jedinečné, vyráběné ručním výrobním postupem a tedy podléhající normě o povolených rozměrových odchylkách jednotlivých kusů i procentuálnímu počtu ne normových kusů z celkového množství dodávky. Neznalost není důvodem k reklamaci. Jak postupovat 1. V případě reklamace můžete zvolit dvě možnosti, postupujte dle popisu níže: a) Shledáte-li důvod k reklamaci z důvodu rozporu s kupní smlouvou (tedy závada, která není způsobena dopravcem) kontaktujte nás prostřednictvím telefonu ještě před vyložením zboží dopravcem, nebo zajistěte fotodokumentaci a odešlete dopravce zpět. Tento postup lze aplikovat v případě, že zboží je viditelně odližné od zboží popsané v kupní smlouvě. Zboží, které je špinavé nebo obsahuje i jiné složky není důvod k reklamaci. Pokud nebude zboží přijato z nějakého důvodu, bude na provozovně výrobce zkontrolováno. Přeprava je hrazena stranou prodávajícího, pokud se ale prokáže, že zásilka byla v pořádku, budou vám straně kupující vráceny peníze snížené o náklady na dopravu nebo požadována úhrada dopravného. Pokud se reklamace prokáže jako oprávněná bude vám dodáno nové zboží. b) Pokud necháte dopravcem dodávku vyložit a důvoden reklamace není dopravce kontaktujete nás prostřednictvím emailu nebo telefonu uvedeného v kupní slmouvě. Pokud nebude možné řešit reklamaci jinak, bude sjednána schůzka dodavatele výrobce a odběratele, případně může být přivolán znalec jako nestranná osoba. Výsledkem místního šetření může být výměna zboží za jiné nebo sleva z ceny zboží. c) V případě uznání reklamace místním šetřením musí být zásilka kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste jej převzali při dodávce. Ke zboží přiložte doklad o koupi. 2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol 3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození. 4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena. 5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel, tedy například paragon, záruční list a jiné. 6. Vadou se rozumí změna vlastnosti zboží, jejíž příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu nebo nedodržení technologického postupu. 7. Za vadu nelze považovat změnu vlastnosti zboží, která vznikla důsledkem jeho opotřebení, nesprávného používání, nevhodné údržby nebo instalace. 8. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod plynoucích z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací nebo instalací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. 9. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, je uvedena u zboží v katalogu. 10. U zamítnutých reklamací jsou účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky. 11. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici a termínu doručení. 12. Reklamace včetně odstranění vady vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Zboží vám může být vyměněno, mohou být vráceny peníze (na bankovní účet) či může být reklamace neuznána. 13. Reklamaci uplatňujte vždy neprodleně po vyskytnutí závady. 12) O registraci "Prohlašujeme, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu zboží nebo služeb přes internetový portál o žulových dlažebních kostkách a ostatních produktech ze žul www.zulovekoskty.cz a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace (pokud je součástí stránke) nebo přihlášením k odběru dat souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu firmy www.zulovekostky.cz, v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti. Nabídkové e-maily budou zasílány maximálně dvakrát do měsíce a velikost jednotlivých e-mailových zpráv nepřekročí 50kB. Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese:"zulovekostky@gmail.com", nebo na uvedené pevné adrese. Objednávky lze uskutečnit i bez registrace. Obsah internetového portálu je majetkem provozovatele, šíření informací a fotografií z tohoto portálu www.zulovekostky.cz není dovoleno. Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek. TEAM zulovekostky.cz Obchodní podmínky jsou platné od 1. 1. 2011 do odvolání. Informace pro kupující: v případě změny obchodních podmínek, jsou platné obchodní podmínky, které byly v platnosti k datumu nákupu. |